Tajwański producent chce wprowadzić na rynek aż 1,5 miliona smartfonów – i ma zamiar ten cel osiągnąć do końca bieżącego roku.
W dalszym ciągu firma pozostanie skupiona na segmencie entry-level, przynajmniej w przypadku telefonów. Nie oznacza to jednak, że będzie łatwo; Liquid S1 jest fajną, ciekawą i dobrze wykonaną propozycją. Tym samym, Acer największe nadzieje wiąże właśnie z tym modelem.
Najtrudniej będzie przebić się w Chinach, gdzie ZTE, Huawei, Coolpad i Lenovo sprzedały po 10 milionów smartfonów. Xiaomi, z kolei, znalazł nabywców w ilości siedmiu milionów.
Acer ma jednak szanse dzięki konsekwentnej polityce i logicznym rozwijaniu swoich produktów. W tym tekście poruszaliśmy kwestie związane właśnie z obraną przez firmę strategią, mającą na celu sprostać wymaganiom wszystkich użytkowników poszukujących smartofnów ze średniej półki.
Źródło: DIgiTimes
Ceny Acer Liquid S1
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.