Acer Liquid Leap+ to najnowsze akcesorium naręczne zaprezentowane przez Tajwańczyków w stolicy Katalonii. Jest to nic innego, jak udoskonalona propozycja Acer Liquid Leap – opaski, która zapowiedziana została w maju ubiegłego roku.
Kluczową i zarazem najważniejszą cechą Acer Liquid Leap+ jest uniwersalność, kompatybilność oraz identyczna funkcjonalność dla każdej z platform mobilnych – Windows Phone, iOS, a także Android.
Acer Liquid Leap+ zaoferuje potencjalnemu nabywcy 1-calowy wyświetlacz dotykowy OLED o rozdzielczości 128 x 32 pikseli. Gadżet jest chroniony na przenikanie wody, co określa standard IPX7, a zatem bransoletka bez problemu może zanurkować z właścicielem na głębokości do 1 metra i pozostać tam przez 30 minut. Opaska komunikuje się ze smartfonami z wykorzystaniem Bluetooth 4.0 LE oraz poprzez dedykowaną aplikację Acer Leap Manager, która dostępna jest dla urządzeń opartych o platformę Android, Windows lub iOS.
Acer Liquid Leap+ wykonany został w minimalistycznym stylu, a zatem pozbawiony jest jakichkolwiek przycisków, a nawigacja odbywa się wyłącznie poprzez wspomniany wcześniej wyświetlacz, który został osadzony w zakrzywionej bransoletce wykonanej z gumy. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych pasków, które występują w różnych kolorach – czarnym, różowym i zielonym.
Acer Liquid Leap+ nie wyróżnia się funkcjonalnością na tle konkurencyjnych opasek fitness, a zatem użytkownik może liczyć na śledzenie liczby kroków, przebytego dystansu, a także spalonych kalorii. Ponadto z poziomu opaski można sterować odtwarzaczem muzycznym, a także odczytywać powiadomienia wyświetlane w formie tekstu.
Acer Liquid Leap+ z zakrzywioną konstrukcją, która ma ograniczyć kontakt z ciałem i tym samym nie wpływać na temperaturę ciała zadebiutuje w sprzedaży w marcu tego roku. Bransoletka wytrzymująca na jednym cyklu ładowania od pięciu do siedmiu dni, wyceniona została na 79 euro.
Targi MWC odbywają się w Barcelonie 2-5 marca 2015.
Bądź na bieżąco dzięki naszemu raportowi z MWC 2015.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Kopia Gear Fita od Samsunga
Za drogo. Kiedy w końcu jakiś producent wymyśli ładny smartzegarek za 300zl lub opaskę z wyświetlaczem za ok 100.