Od stycznia bieżącego roku klienci Acer otrzymali kolejny sposób zlecania przesyłek do serwisu. Teraz mogą to zrobić także za pomocą firmy Inpost Paczkomaty.
Aby nadać przesyłkę do serwisu Acer Polska za Inpost Paczkomaty, należy wejść na dedykowaną stronę internetową, znajdującą się pod adresem szybkiezwroty.pl/acer i wypełnić ankietę. Następnie poczekać kilka minut na powiadomienie wraz z kodem pozwalającym nadać paczkę – nadejdzie on wiadomością tekstową na podany numer telefonu komórkowego.
Komunikat prasowy
Klienci Acer korzystający z usług polskiego serwisu gwarancyjnego wysoko oceniają jego pracę. Stale prowadzone badania opinii klientów pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Badanie przeprowadzone w styczniu 2016 roku pokazuje, że 96% napraw zostało wykonanych w ciągu pięciu dni.
W styczniu został też skrócony (względem grudnia 2015) czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Wyniósł on 31 sekund. Wśród ankietowanych w styczniu 2016 roku aż 84% osób poleciłoby serwis Acer swoim znajomym.
Krótki czas oczekiwania na połączenie, serwis działający w trybie door-to-door, 24-miesięczna gwarancja oraz szybka i skuteczna naprawa wpływają na wysoką ocenę serwisu przez klientów. W skali 1-10, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 8,77. W poprzednim, grudniowym, badaniu ocena ta wynosiła 8,57, co świadczy o rosnącej jakości pracy serwisu.
Wysoka jakość produktów konsumenckich i biznesowych poparta jest także programem Gwarancja Niezawodności Acer. Jeżeli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma zwrot 100% kosztu zakupu. Program został przedłużony do końca 2016 roku i obejmuje wybrane urządzenia wymienione na stronie promise.acer.com/reliability/page4h. Formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdują się na stronie: promise.acer.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.