Znacie powiedzenie „dobra reklama dźwignią handlu”? Firma Acer najwyraźniej zna ten slogan bardzo dobrze, bo ich najnowsza reklama – poświęcona nietuzinkowemu ultrabookowi Acer Aspire S5 – jest na tyle wyjątkowa, że ma szanse na długo zapaść w pamięci widzów. Dlaczego?
W żywiołowym klipie pod tytułem „Bake it”, którego motywem przewodnim jest pieczenie wybuchowych babeczek, zobaczyć możecie samego Kiefera Sutherland’a (znanego z produkcji takich jak „24 godziny”) oraz rzecz jasna bohatera reklamy – jeden z najsmuklejszych ultrabooków na rynku, model Acer Aspire S5. Co czyni ten klip takim wyjątkowym? Przede wszystkim klimat – luźna gra Sutherland’a, pomysłowy scenariusz i prawie 100 sekund czystej akcji. Zobaczcie zresztą sami:
Co sądzicie o nowej rekkamie firmy Acer? Przypadła Wam do gustu? Zobaczylibyście kolejne odcinki zmagań Sutherland’a z wybuchowymi babeczkami?
Źródło: YouTube
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.