Podczas Acer Weekend poznaliśmy statystyki dotyczące działu obsługi klienta, w tym również serwisu – pisaliśmy o tym przy okazji naszej relacji z imprezy. Dzisiaj dane te zostały oficjalnie potwierdzone – Acer zaprezentował raport bazujący na danych z centrum serwisowego.
Przypomnijmy najważniejsze dane. 93% wszystkich napraw, które trafiają do centrum serwisowego Acer jest realizowane w ciągu zaledwie pięciu dni roboczych, a 63% w czasie poniżej 48 godzin. Według danych za II kwartał 2012 roku serwis Acer w ciągu 5 dni roboczych (z wyłączeniem transportu) obsługuje aż 93% zgłoszeń. Średni czas naprawy wynosi 2,5 dnia. Konsultanci udzielają kompetentnych odpowiedzi na pytania o produktach firmy a 86% połączeń realizowanych jest w czasie poniżej 60 sekund.
Dziś opinia konsumentów na temat marki i przywiązanie ich do niej zależy w dużej mierze od jakości obsługi serwisowej. Nasza działalność odpowiada na stale wzrastające wymagania klientów. Obsługa gwarancyjna Acer jest jedną z najlepszych oferowanych na polskim rynku. Co ważne, nie outsoursujemy tego typu usług. W odróżnieniu od innych firm dostarczających sprzęt IT na rynku polskim mamy własne centrum magazynowo-serwisowe.
– powiedział Juliusz Niemotko, General Manager w Acer Polska.
Sprawne funkcjonowanie serwisu jest możliwe dzięki wsparciu centrum dystrybucji części zamiennych ulokowanemu we Wrocławiu, firmie Asplex. Centrum dystrybucji dostarcza części zamienne do serwisów Acer na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Na powierzchni 20 000 m2 zgromadzono części zamienne do wszystkich produktów sprzedawanych w ciągu ostatnich 5 lat. W firmie jest zatrudnionych ponad 200 osób.
Oprócz standardowej gwarancji obejmującej wszystkie produkty, firma Acer oferuje program rozszerzonej gwarancji Acer Advantage. W ramach programu są dostępne różnorodne wersje rozszerzenia gwarancji:
- wydłużenie okresu gwarancyjnego(nawet do 5 lat od daty zakupu),
- rozszerzenie zakresu terytorialnego (gwarancja międzynarodowa ITW przeznaczona dla osób chcących zapewnić ochronę sprzętu podczas częstych podróży zagranicznych),
- rozszerzenie zakresu / dodatkowe usługi (w przypadku notebooków, netbooków i tabletów użytkownik może wybrać ubezpieczenie od przypadkowych uszkodzeń, do notebooków Acer oferowana jest także opcjonalna usługa odzyskiwania danych z dysków twardych),
sposób świadczenia usług gwarancyjnych (dostępne są różne opcje wykonywania napraw gwarancyjnych: „carry in” – klient dostarcza sprzęt do serwisu, „pickup and return” – odbiór sprzętu od klienta oraz dostawa po naprawie, „on site” – naprawa u klienta).
Klienci Acer mają również dostęp do internetowego serwisu pomocy technicznej. Serwis ten, jako część programu pomocy technicznej, zawiera obszerną bazę danych, którą można przeglądać w celu znalezienia wszystkich informacji technicznych dotyczących danego komputera Acer. W jednym miejscu zebrano sterowniki sprzętowe, aktualizacje programów narzędziowych Acer a także dokumentację techniczną, dzięki której można w pełni wykorzystać możliwości komputerów Acer.
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
a telefon działał 5 dni. taki prezent dla dziecka na komunię mi się udał…….
Witam, oddałam telefon do naprawy gwarancyjnej 21 dni temu i do dzisiaj nie otrzymałam żadnej informacji. Operator nie jest w stanie mi pomóc a po wybraniu telefonu serwisu Acer 224710777 i wybraniu 1 (aby uzyskać informację o naprawie) następuje rozłączenie połączenia. Stało się tak 6 razy więc chyba tak to działa zawsze.Więc podawane powyżej dane są, moim zdaniem, przekłamane.
spróbuję jutro się czegoś dowiedzieć